ضیافت و تجمع بزرگ موسی بن جعفری ها

ضیافت افطار و تجمع بزرگ موسی بن جعفری‌ها روز جمعه مورخ 1403/01/03 با حضور قریب به 1400 نفر از برادران و خواهران و خانواده بزرگ مسجد امام موسی بن جعفر(ع) با شعار (مسجد، اخوت، ولایتمداری) برگزار شد.

در این ضیافت و مراسم باشکوه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء سفره افطار به صورت جمعی و خانوادگی چیده شد و بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین حیادر دعای افتتاح را قرائت نموند.

پس از قرائت دعا، سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین دسمی به بیان نکاتی مهمی در خصوص شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) و همچنین شعار مسجد(مسجد، اخوت، ولایتمداری) پرداختند که ویدئوی آن را میتوانید از اینجا تماشا کنید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده معزز ولی فقیه در استان خوزستان که در پایان مراسم به جمع موسی بن جعفری ها تشریف فرما شدند دقایقی مختصری به بیان نکات قرآنی پرداختند.

در ادامه از جمعی از برادران و خواهران موسی بن جعفری تقدیر به عمل آمد و از کتاب “مریم گلی در خانه بی بی جون” در خصوص شهید محمدرضا حقیقی از شهدای مسجد که برای کودکان دختر به رشته تحریر در آمده است رونمایی شد.

با توجه به هماهتگی های صورت گرفته با مجموعه ورزشی شهید جهان آراء در پایان مراسم خانواده های محترم از سالن تیراندازی مجازی، فوتسال و استخر مجموعه جهت تفریح استفاده کردند.

در ادامه گزارشی تصویری از مراسم را مشاهده می‌نمایید.

(برای مشاهده تصاویر بر روی آنها کلیک نمایید)

آماده سازی

نماز جماعت

افطاری و پذیرایی

تلاوت قرآن ، دعا و سخنرانی

معرفی کتاب “مریم گلی در خانه بی بی جون” و اهدای لوح تقدیر

حضور کودکان و فضای تفریحی

سالن تیر اندازی مجازی

مصاحبه و پخش زنده از شبکه استانی خوزستان و شبکه بین المللی الاهواز

تصاویر دسته جمعی

 

نمایش بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button